När kaoset bara blir FÖR mycket

Ibland känner jag bara att jag vill lägga ner allting och vara Jorviks ensamma Skuggvarg igen som lurar på folk i skuggorna....

Under kadriljen idag, som jag verkligen såg jättemycket framemot, så blev det lite för mycket kaos för mig :x
Visst, det är ju lätt hänt att det blir det när man har så många medlemmar i ridklubben som jag ju faktiskt (ätnligen :'D) har, men att om och om och om och om igen förklara tusentals gånger vad kadrilj är för något det har jag helt enkelt inte orken till... speciellt inte som att mina medvargar verkar vara lite sega på att KOLLA SCHEMAT VARJE DAG >:E så dom blir hysteriska nästan och så är kaoset i full gång..... har jag föresten nämnt det att jag har diagnostiserats med både ADHD och Aspberger? <__<'
Stress är lixom inte min grej och när jag försökt få ordning och reda på ledet och sagt tusen gång om att de som inte kan programmet måste titta på när vi tränar, så dom lär sig vägarna även inne i spelet..... då blir allt bara FÖR mycket för mig och jag blir nästan gråtfärdig av att det är så mycket kaos inombords - även om jag inte förväntar mig att någon UTAN diagnoserna ska förstå hur det verkligen känns.....

Så... det slutade med att jag bara drog - loggade ut helt enkelt och satte mig ner för att skriva detta. Alltid lite skönt att få skriva av sig kaoset när det blir för mycket i huvet på en och samma gång.

Var iaf jättetrevligt att se så många vargar som ville vara med på Kadrilj träningen :'D Det värmer <3



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback