Jag och Norris på Disco 8D

Ja-a.. vad händer när man haft en jobbig dag och sen på kvällen bara släpper allting och drar till discot i Fort Pinta?
Jo det som händer är att man får sig en helkul kväll med mycket fotande och filmande :D

Träffade på både Tuvan och FlippSun på discot, och så snackade jag lite med Amanda Lightfield också, hon har en sån underbar header på sin blogg, för att inte tala om hela bloggen o:
 
Här är iaf några roliga bilder från discot med Norris ;)
 


Nora tror visst att hon är Napoleon eller nån? 8D
Och vad håller lilla jag på med då? "Komshi komshi alla shmå shyckling~" eller nått i den stilen,
onykter och läskig är jag iaf som vanligt (läskig iaf.. nykter är jag faktiskt 90% av årets dagar....)



Asså kolla bara vad hon försöker lägga krokben på mig >:o fyyyy Norris!
Och jag min virrpanna står och... öh... dirigerar? Det var ju rykten om att Yohio skulle va där så jag stod
kanske och förberedde mig för att ge honom en kram? 8D
 


Ja och nog dök det upp en person, men det var garanterat inte Yohio för han skulle aldrig ha gått och kysst
en tjej sådär med våld utan att hon vill >:o
Jag märkte knappt änns henne försn hon var borta igen xD
 


och givetvis måste jag ju viska om det till Norris xD
...bara jag som sett att golvet är svenska flaggan gul och blå? 8D


KOMMENTARER
Utter

xD

2013-07-01 17:30:43
Modd

Hahaha :-d :-d :-)
Hon kanske var :love: i dig? xDD

2013-08-25 15:36:48
Anonym

gahahahahahaha mohehehehe hahahahahahahahaha 8'D

2013-08-26 18:28:50
Sof

hahah :-P

2014-01-23 16:09:47
URL: http://diamondsofia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback