De Bugande Hästarna

Var ute och red när jag fick frågan från Guldtuvan (som Luca kallar henne) om jag ville joina henne i Ridhuset på en fyllehoppning.
Jovisst tänkte jag och (och sa xD) och så bar det av dit med mitt nya sto Moondancer - eller Hylia som jag kallar henne.

Och sen efter så stod vi med pållarna mot varandra och så plötsligt bugade dom samtidigt xD
Jag sa det till Tuvan och då skulle hon ha bild på det till sin blogg, så då väntade jag och sen tog jag den här bilden - för att få en bild till MIN blogg 8D
...som ju är helt öde... jag borde verkligen damma av bloggen och ordna upp den igen, bli lite mer aktiv med den :x


KOMMENTARER
Tuva Goldvalley

Inte nog med att jag är en diktinspiration jag får dig att blogga igen! Hur azum är jag inte?! ;)

Svar: haha ja eller hur x'D
Malin Wolfpaw

2013-06-13 00:16:43
URL: http://fluffyfighter.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback