Gamla hästar

Hittade lite bilder på hästar jag ägt på SSO men som jag sedan har sålt :)

Detta härliga morgansto är min vackra Emberblaze, kallad Ember. Vi hade faktiskt en hel del roligt ihop
hon och jag. Vi var med på en dressyrtävling, upptäckte FPC tillsammans (på den tiden innan det gick),
och så var vi ute på nattliga äventyr vi två och hittade en gammal övergiven fiskar stuga :D
Jag brukade leka att Ember var föl mellan min morab Epona och min starthäst Frosty :'D
 
 
Sen har vi här min underbara första köpta häst, Firesong, hon var min första Epona :)
Vi hittade på väldigt mycket roligt och utforskade Jorvik tillsammans, då Frosty fick stå i stallet och vila.
Saknar henne faktiskt och ångrar lite att jag sålde henne :/ Firesong var min Testhäst...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback