En dag på stranden

Började dagen med Loke, men han verkade ha fått nog av stranden då det kommit så mycket konstiga saker dit (enligt honom iaf) så därför ringde jag hem till VD och hämtade Elda istället. Min fina lilla gypsy dam trivdes ganska hyffsat på stranden, att få plaska runt i vattnet tillsammans med Gold (en av mina vargars ena häst) och de hade en del kul innan jag bestämde mig för att det fick räcka för hennes del idag.

 
Passade även på att sola lite, jag är ju så väldigt blek, men att sola med hela western outfiten på var nog inte den smartaste idén jag haft. Så återigen blev det en vända hem och byta till en mer sommrig lila vit outfit med linne, keps, kjol och boots. Betydligt svalare i denna sommarhettan.

 
Min gamle trotjänare Frostfire gnäggade glatt på mig från sin box och verkade vilja röra lite på sig, så jag bestämde mig för att han fick följa med ner till stranden och plaska lite han med.
Bytte även temporärt hemstall till Fort Pinta, då det kändes väldigt långt att hela tiden ta sig från Valedale ner till stranden i Fort Pinta - men jag kommer nog byta tillbaka till kära VD igen sen när allt badande och fotograferande är över för denna sommar.

Frosty verkade älska att trava omkring på stranden och jag passade på att fotografera honom lite :)
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback