Lite vardag i Jorvik

Lite klubb prat igår kväll, hände inte så mycket :3
Har dock bytt namn på flera av mina hästar, Epona som förut hette Moonmist heter numera Wolfsong och Hylia som förr hette Moondancer heter numera Wolfshadow... Öhm, ja.. några nya vargar har vi fått tag i och det är alltid kul :D Har aldrig kunnat drömma om att vi skulle bli så många :'D




Lite kul sen oxå, för jag lade märke till att jag hade exakt 666 shillings .___.' ett tecken?
Darkshadow, aka "Darkii" (döpt efter två av mina många favorit karaktärer från Legend of Zelda) är ju en Skugghäst - NEJ! ingen Mörkerhäst <__<' så ja... det passar väl lite xD
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback