Uppdatering av blogg

Äntligen börjar jag få ordning på bilderna på bloggen igen, min profilbild fixad, headern fixad och jag har börjat redigera hästarnas profilbilder ;)

på headern så fick det bli min fina nya ponny Moonchild, eller Kurow som jag kallar honom xD och emblemet vid mitt namn har jag fixat själv av en idé jag haft länge :3 (så inte sno >:3 )

ska skriva lite om pållarna sen och fixa in deras profilbilder, sen så är allt med designen och layouten och det klart :D
då kommer jag äntligen kunna fortsätta blogga normalt igen xD

Ja just ja, har ju ändrat lite i kategorierna med o:
la till 2st nya kategorier, så jag har lite om mig själv och mitt irl liv + lite om mitt spel på Last Moon ;)
Ska även fixa lite fler länkar till olika sidor :)

- Skuggan


KOMMENTARER
Klara, Månvargen ^-^

Coolt!:thumbup: :3

2013-08-31 20:02:58
URL: http://blueside.blogg.se
anonym

Fråga vet du hur man skapar användare på feral hert??

Svar: Det kan man inte längre, dom har stängt ner för allmänheten :3
Malin Wolfpaw

2013-11-02 12:38:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback